måndag, april 24, 2006

giva liv för liv

Ehh...när jag skulle posta den här bloggen markerade jag fältet "Titel" och fick en "rullgardin". I den fanns det lite olika saker att välja på - bland annat "giva liv för liv" - väldigt märkligt eftersom jag så vitt jag vet aldrig använt det uttrycket. Känns ju lite frireligöst. Just därför valde jag det. Trots att det inte har ett dugg med innehållet i bloggen att göra. Bara för att.

Ögonskuggan har nu antagit en väldigt röd nyans. Den har dessutom glidit en smula söderut.
Ljumskarna ömmar en smula också. Precis som det brukar göra för den där hockeyvirtousen.
Men - ångrar jag att jag var med och spelade? Nej. Inte ett dugg. Det är alldeles för roligt för några små blesyrer ska få sätta stopp.
Så de så - mamma Jen! :)

1 kommentar:

Jedin sa...

Små blesyrer...? eh