onsdag, april 19, 2006

En väldigt vanlig dag

Igår var jag och tittade på lägenheten. Idag tackade jag ja. Vad annat kan man göra?
67 kvadratmeter och jag blir helt drömsk. Är det ett ord?
Diskuterade med AB hur det skulle gå att bo högt över marken och ha en katt som är van att hoppa ut (nåja) från balkongen. Han föreslog at vi kunde ordna en hissanordning, men eftersom det skulle innebära att hon landar inne på ett daghem slog vi det raskt ur hågen.

Eftersom sannolikheten att jag dessutom kommer att lägenheten är ungefär lika med 0, så har jag idag vårstädat min balkong och börjat fundera över vad den ska få för touch i sommar. Det lutar åt något vildvuxet så att den extrema insynen stävjas en smula åtminstonde.

Har dessutom varit på en av de kortare sejourerna i repan. Kreativet stod inte direkt högt i tak och suckarna var ljudliga. Molokna for vi hem, och den molokenheten tänker jag nu råda bot på med vaniljglass och ohoj chokladsås.

2 kommentarer:

superkryp sa...

Det har inte pratats om det på bjumpan heller!

Jag känner igen det där med suckar vid reptillfällen. Allt för väl...

I stort sett menlös sa...

Fastlagsvägen 46. 2 trappor upp med eftermiddags-/kvällssol på balkongen.
2:a på 67 kvm.
Jag tror jag stod som nummer 16 i kön så chansen att man får den är ju rätt mikroskopisk.