tisdag, april 04, 2006

Dator-handikappad

Jag är för tillfället datorhandikappad. Det vill säga - min hemdator är paj. Eller nåt. Därför kan jag inte lägga upp bilder och bara blogga från jobbet. Dumt.

Svenskläraren i mig skriker att det är skillnad på att spara och att tjäna .

Varje dag som jag jobbar passerar jag under Essingeleden 2 gånger. Varje gång en lastbil eller liknande tungt fordon passerar ovanför mitt huvud, är det något metalliskt som skramlar olycksbådande på ett ställe.


Här är en fin bild på Essingeleden! Min dator har börjat samarbeta.

Och tänk - snön hinner knappt smälta förns blommorna kommer.




Snön behöver inte ens smälta förns bajset dyker upp. Svandammsparken är för närvarande en is-snö-bajs-täckt park.

2 kommentarer:

Jedin sa...

Vad är det för blommor?

I stort sett menlös sa...

Ehh...Guldroppe..?

Vi borde kunna sånt här väl?