måndag, mars 27, 2006

Konsumentindex för menlös

Senaste impulsköp: Moi?! Impulsköp...Näe, här tänker vi efter ordentligt.
Bästa promenad: Snarare mesta promenad - Vinterviken runt.
Favoritdryck: Vatten.
Äter lyxmiddag på: Var som helst där lyxen består i att inte behöva diska.
Favoritgata: Mariatorget, fast det kanske inte är en gata?
Bästa förfestmusiken: Nånting glatt.....
En bra gå bort-present: Vin...kanske?
Favoritlyxartikel: Min Nivea nattcreme som är som silke. Har aldrig riktigt förlikat mig med att jag köper en ansiktscreme för närmare 100 spänn. Känns ofantligt lyxigt.
Älsklingsljud: Svalor en sommarkväll.
Senaste upptäckt i Stockholm: Ett helt hus var plötligen försvunnet från Drottninggatan. Vila i frid.
Favoritgalleri: Doktor Glas.
Favvosajt: Verkligen inte.
Tidning: Faktatidningar och DN emellanåt.
Här bjuder jag mamma på middag: Jag tror jag måste passa där....
Favoritförort: Hägersten så klart.
Fikar gärna på: Mazzika är ovanligt trevligt.
Favvobutik: Oftast där jag för tillfället senast gjorde ett fynd.
Bästa lunchställe: Ja, jag har ju en hel halvtimme att utnyttja så.....
Favoritmärke: Jag har ett stjärnformat märke på ena axeln som jag börjat gilla mer och mer.
Favoritdjur: Jag gillar nästan alla djur men om jag måste välja får det väl bli katt.
Världens bästa nu levande regissör: Hahahaaa.....jag å namn....
Stjärna jag vill träffa: Vem som helst som hade nåt intressant att berätta.
Favvoskor: Man skulle kunna tro att det är jumpadojjer, men det är nog mest för att jag lider av skoångest.
Klädkonto per månad: Har precis inträtt i jag-har-ett-klädkonto-livet och är ännu mycket räddhågsen. Det rör sig förmodligen om ett par 100-lappar.
Modeförebild: Jag är min egen modeguru. Det är förmodligen ingen som tvivlar...
Mest överskattade affär: Pressbyrån.
Det dyraste jag köpt: Förmodligen nåt till repan.
Mode jag aldrig vill se igen: Jag har redan sett det.
Favoritprodukt på Systembolaget: Vin eller öl. Ibland kan en Kalhua eller Amaretto slinka ner i korgen också.
Bästa fyllekäket: Förmodligen nån typ av sliskig fettbomb.
Favoritbar: Det var länge sen.
Senaste fyndet: Ena delen av favvostrumpparet som varit försvunnen.
Bästa romanen: Bibeln. (tänkte att mitt rykte som religös kunde få nytändning)
Bästa diktsamligen: Bibeln?
Favoritprodukt på apoteket: Öronproppar, dom oranga.
Beställer i baren: Det minns jag inte, men förmodligen öl.