onsdag, februari 22, 2006

Får jag gå och lägga mig snart?

Hur kan man vara så trött som jag är idag?
Kanske skulle det kunna bero på kraftig blodförlust, även om det är troligare att det beror på att jag (som vanligt) blivit väckt vid fel tidpunkt. Det där, har jag kommit på, är viktiga grejer. Det kan handla om en halvtimme hit eller dit. 07:30 = dödstrött hela dan. 07:00 = pigg som en mört.

Idag går i alla fall hela jag i slowmotion och tankarna går nästan baklänges, så segt är det.
Ironiskt nog sitter jag idag dessutom med arbetsplatsens i särklass segaste dator.
Varje gång det ringer känner jag mig tjurig eftersom det innebär att jag måste sträcka ut armen. Varje gång jag svarar kommer endast ett gutturalt läte. Men, ingen verkar hittills ha missförstått vart de kommit - eat that telecoaching!

2 kommentarer:

Jedin sa...

Om man blir tröttare av att sova en halvtimme till har man sovit för länge...

I stort sett menlös sa...

Inte jag. Jag får inte ont i huvet av att sova 13 timmar heller. ;)