söndag, december 11, 2005

Lördagsbestyr

Gårdagen ägnades åt att åka och storhandla (som så många andra). Kan inte för mitt liv begripa hur notan kunde sluta på 1045:- !! Det var ju bara en massa sånt där "trist". Typ alla möjliga olika sorters burkar med bönor, krossade tomater, hushållspapper, golvmopp, kattsand osv. Helt obegripligt. Inget lyx alls.
Sen, för att få in allt det inhandlade i skåpen, krävdes en utrensning av befintliga varor. Det var inte i går det gjordes senast får jag väl erkänna. Mitt djupa trekantiga skåp kan, dessvärre, gömma en hel del hemligheter längst in. Eller vad sägs om en "Chococoffee" - vad är det?? - från -93 ?
Det mest centrala som hände igår var annars att jag tog mod till mig och gjorde om mitt examensarbete till en pdf-fil som jag sen raskt skickade in till institutionen - innan jag hann fundera alltför mycket - allt för att inte drabbas av ångest igen och fortsätta ändringarna. "Det kanske blir mycket bättre om jag flyttar det där stycket dit....eller näe...kanske inte endå..." Bravo idiot.

1 kommentar:

Catherine sa...

bravo idiot!